Pro firmy

Pro firmy, školy, úřady a státní instituce klientům nabízíme:

Platby na fakturu

Množstevní slevy

Jste nový klient, máte poptávku po našich výrobcích, zašlete nám ji a my ji posoudíme a zpracujeme.

 

Slevy při dlouhodobé spolupráci

Věrným klientům nabízíme "jejich množstevní slevy" při jakémkoliv opakovaném nákupu a to i na kusový odběr.

Rychlou dodávku, vyřízení objednávky v krátkém čase

Řadu kancelářských židlí a většinu kancelářského nábytku máme skladem či k dodání do několika dnů.

 

Individuální nabídku s možností nezávazného vyzkoušení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti na naší kamenné prodejně. Židle a některé další výrobky si můžete od nás nezávazně na několik dní zapůjčit a otestovat u vás ve firmě. Nemusíte k nám, ale za předem domluvených podmínek my přijedeme za vámi, židle přivezeme a odprezentujeme u vás a vybrané modely vám zapůjčíme k testování.

 

3D návrhy interiérů v rámci objednávky zdarma

V případě, že se chystáte nakoupit nábytek do kanceláře a potřebujete poradit s výběrem či s dispozičním uspořádáním, obraťte se na nás. Rádi vás navštívíme, vyslechneme vaše požadavky, kancelářské prostory si zaměříme a navrhneme řešení. Součástí nabídky je i architektonický návrh 3D, který nabízíme zpravidla zdarma.

Kontaktujte nás na čísle +420 241 485 797 nebo nám zašlete email obchod@ergo-interier.cz. Více v kontaktech.

 

 

Zapůjčení výškově stavitelného stolu k Vám do firmy

Do nabídky produktů k zapůjčení  na testování jsme zařadily elektricky výškově stavitelný stůl Ergo Motion MS 3 1200. Délka 120 cm, hloubka 80 cm, výška elektricky nastavitelná v rozmezí  61-128cm!

Pro více informací prosím kontaktujte naše prodejce.

 

Dle charakteru, rozsahu zakázky a typu nábytku naše společnost poskytuje různé bonusy a objemové slevy.

Vaši konkrétní poptávku nám můžete poslat a my se Vám obratem ozveme.

Speciální služba kancelářské židle

Pro firmy a státní instituce nabízíme množstevní slevy, prezentaci kancelářských židlí přímo u zákazníka a případné zapůjčení židlí k testování.

Jak tato služba v praxi funguje?

1. krok

Vyberte si vhodného kandidáta nebo více kandidátů Vašich budoucích kancelářských židlí, které Vás v naší nabídce zaujali a pošlete nám poptávku mailem (nezapomeňte uvézt počet kusů - má vliv na cenu).

2. krok

V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat, abychom s Vámi domluvili termín prezentace Vámi vybraných kancelářských židlí u nás nebo přímo ve Vaší společnosti budete-li mít o tuto bezplatnou službu zájem. Zároveň Vám zašleme cenovou nabídku na požadované množství a všechny podrobné informace o produktu.

3.krok

Pokud jste se rozhodli pro prezentaci židlí přímo ve Vaší společnosti, navštívíme Vás a po seznámení se židlemi Vám je zapůjčíme na dobu nutnou k testování (doba zapůjčení je řešena dohodou).

Revoluční nástroj, návrhář kanceláří!

 

Konkurence bude závidět kancelář

Odeslání katalogu/ceníku


Vyberte katalog/ceník

Katalog byl úspěšně odeslán!

Děkujeme za váš zájem.

Pokud pro příjem pošty používáte Microsoft Outlook, je možné že e-mail s katalogem skončí v nevyžádané poště.





Chcete nás kontaktovat ihned? Zavolejte nám na 241 485 797.

Váš dotaz byl úspěšně odeslán. Naši prodejci se mu budou věnovat v co nejkratším čase.

Děkujeme za váš zájem.

Čekejte prosím...

Čekejte prosím, požadavek se zpracovává.